Vacatures, werving en selectie

 Vacatures

 Bij JIF is iedere medewerker even belangrijk, of je manager, directeur of schoonmaakmedewerker bent. Ons bedrijf draait om mensen en daarom investeert onze organisatie veel in onze medewerkers en doen er alles aan om ervoor te zorgen dat iedereen met plezier aan het werk is.

  

Wij komen graag met je in contact!

  

Stuur je CV (met foto) en motivatiebrief naar info@jifdiensten.nl, wij nemen zo snel mogelijk contact op voor het inplannen van een afspraak.

 Werving

 Bij JIF vinden wij  een goede en juiste werving & selectie van ons personeel en het binden van medewerkers aan ons bedrijf  enorm belangrijk en heeft dit onze dagelijkse aandacht. Hiermee voorkomen wij een hoge mate van verloop dat de continuïteit en kwaliteit van ons werk bevordert.

 

Onze medewerkers zijn getraind in het afnemen van interviews en hanteren hierbij de gebruikelijke selectiecriteria zeer kritisch en letten uiteraard ook op de motivatie en achtergrond van de sollicitant. Het is daarbij belangrijk te weten of de kandidaat affiniteit heeft met de schoonmaakbranche maar ook hoe de huiselijke omstandigheden zijn in verband met de tijdstippen waarop onderhoud/schoonmaakactiviteiten bij de opdrachtgevers moeten worden verricht. Zo voorkomen wij teleurstellingen aan beide kanten. Daarnaast worden de volgende aspecten bekeken:

    • Beheersing van de Nederlandse taal
    • Leeftijd
    • Nevenfuncties
    • Kinderopvang
    • Sociale vaardigheden
    • Overige persoonlijke vaardigheden zoals het tonen van initiatief en zelfstandigheid
    • Arbeidsverleden
    • Opleidingen
    • Technisch inzicht

Selectie

 Bij aanname of overname van nieuwe medewerkers  worden tijdens sollicitatiegesprekken ook de door JIF gewenste gedragskenmerken toegelicht. In het gesprek wordt gekeken in hoeverre de nieuwe JIF medewerker hieraan voldoet en of hij/zij hierin eventueel moet worden getraind.

 

Binnen onze organisatie  hebben onze gedragskenmerken, die het meest bepalend zijn voor de manier waarop wij met elkaar en onze relaties omgaan, vastgesteld.

 

Voor onze uitvoerende medewerkers geldt:

    • Inlevingsvermogen (kunnen denken als iemand anders);
    • Klantgerichtheid (weten wat voor u als klant belangrijk is);
    • Samenwerken (samen een moeilijke klus klaren);
    • Initiatief (uit jezelf iets doen zonder dat iemand daar om vraagt);
    • Verantwoordelijkheid (zorgen dat iets goed wordt afgemaakt, door jezelf of iemand anders);

Kwaliteitsgerichtheid (het beste resultaat willen behalen)

 

Voor managers hebben wij hieraan de volgende gedragskenmerken toegevoegd:

 

Individueel gericht leidinggeven (individuele medewerkers coachen in het kader van de uitvoering van hun werkzaamheden);

    • Groepsgericht leidinggeven (het stimuleren van samenwerking en teamwork);

Delegeren (de kunst van het ‘loslaten’)